Sunday, July 5, 2009

Recently keep watching hk dramas..as my mum is loyal fans of astro 314 and 311 channels...and thanks to ykedwin blog too! These tvb dramas sometimes really nice and attracting, especially stories with professional occupations and rich ppl's businesses...and sometimes the theme songs are very nice too...some of the actors not only act well but also can sing well...such as 张智霖...i love both the stories and theme songs of 澳门街 and 西关大少...the lyrics are still vivid in my mind...
# 宁愿没拥抱共你可到老
任由你来去自如在我心底亦爱过
如若碰到 他比我好
只望停在远处祝君安好
虽不可亲口细诉 #
And out of nowhere, the melody of 律政新人王 theme song pop up in my mind...it sang by my favourite actor 林峰...whoa i could still remember the whole lyrics...no doubt it is really a nice song...
# 当这感觉未发生 不知道你光临
我大概还可继续散心
无奈我的心 不经意着了灯
为得不到的吸引
令我不纠缠亦不忍
当他手放在你身
才想到我是好友永没权利去伤感
忘记受过伤害 施舍最假的爱
也会令我肯相信这段感情避不开
忘记如何忍耐 再期待一夜之间醒过来
我和你便如恋人热爱 #

No comments: